Barn sitter foran en scene og rekker hånda i været

Hjelp! DKS kjem. Kva gjer eg?

Eit verktøyark som inneheld konkrete aktivitetar læraren kan gjere i samband med DKS-besøk.

Bilde: Produksjonen «Du og jeg og vi 2-3-4», Marked for Musikk 2021.

Kjem besøket frå Den kulturelle skulesekken (DKS) som ei overrasking på deg nokre gonger? Eller treng du nokre tips til korleis du kan arbeide med DKS-opplevingane saman med elevane?

I dette verktøyarket finn du forslag til metodar du kan ta i bruk, anten du har dårleg, passeleg eller god tid til førebuingar. Sjå også ressursen Kunstopplevingar og danningsprosessar.

Innhald

Av: Tone Cronblad Krosshus og Elisabeth Hovde Johannesen (USN)

Det finst dessverre inga oppskrift på korleis eit DKS-besøk kan gjerast morosamt, lærerikt og relevant. Alle kunstverk er unike, og kunstmøte oppstår i samspel mellom kunstverk, elevar og lærarar.

Her får du likevel nokre forslag til korleis du kan ramme inn desse møta, avhengig av kor mykje tid du har.

Relaterte ressursar

Ungdommer sitter og står i en sal.

Kunstopplevingar og danningsprosessar

Korleis kan du som lærar utnytte kunst- og kulturopplevingar frå DKS i danningsoppdraget?

Veileder for kulturkontakten

Her finner du anbefalinger om kulturkontaktens praktiske oppgaver. Veilederen synliggjør også hvordan ansvaret for Den kulturelle skolesekken (DKS) er fordelt mellom kulturkontakten og samarbeidspartnere.