
Hjelp! DKS kjem. Kva gjer eg?
Eit verktøyark som inneheld konkrete aktivitetar læraren kan gjere i samband med DKS-besøk.
Kjem besøket frå Den kulturelle skulesekken (DKS) som ei overrasking på deg nokre gonger? Eller treng du nokre tips til korleis du kan arbeide med DKS-opplevingane saman med elevane?
I dette verktøyarket finn du forslag til metodar du kan ta i bruk, anten du har dårleg, passeleg eller god tid til førebuingar. Sjå også ressursen Kunstopplevingar og danningsprosessar.
Innhald
Av: Tone Cronblad Krosshus og Elisabeth Hovde Johannesen (USN)
Det finst dessverre inga oppskrift på korleis eit DKS-besøk kan gjerast morosamt, lærerikt og relevant. Alle kunstverk er unike, og kunstmøte oppstår i samspel mellom kunstverk, elevar og lærarar.
Her får du likevel nokre forslag til korleis du kan ramme inn desse møta, avhengig av kor mykje tid du har.