Ungdommer sitter og står i en sal.

Kunstopplevingar og danningsprosessar

Korleis kan du som lærar utnytte kunst- og kulturopplevingar frå DKS i danningsoppdraget?

Bilde: Grunnskulelærarstudentar ved USN campus Notodden deltar i prosjektet DKS + lærarutdanning = Sant.

Eit av dei overordna måla for Den kulturelle skulesekken (DKS), er at ordninga skal bidra til danning og utdanning for barn og unge, slik dette er formulert i overordna del av læreplanen og i læreplanar i fag. Her kan du lese litt om korleis du som lærar kan utnytte kunst- og kulturopplevingar frå DKS i danningsoppdraget. Sjå også verktøyarket Hjelp! DKS kjem. Kva gjer eg?.

Innhald

Av: Elisabeth Hovde Johannesen og Tone Cronblad Krosshus

Relaterte ressursar

Barn sitter foran en scene og rekker hånda i været

Hjelp! DKS kjem. Kva gjer eg?

Eit verktøyark som inneheld konkrete aktivitetar læraren kan gjere i samband med DKS-besøk.

Veileder for kulturkontakten

Her finner du anbefalinger om kulturkontaktens praktiske oppgaver. Veilederen synliggjør også hvordan ansvaret for Den kulturelle skolesekken (DKS) er fordelt mellom kulturkontakten og samarbeidspartnere.