Kulturtanken har ansvaret for oppfølginga av Den kulturelle skulesekken (DKS): Rapportering, statistikk, forsking, analyse, iverksetjing og gjennomføring av kvalitetshevande tiltak.
Avdeling for organisasjon og forvaltning har som hovudformål å sikre god ressursutnytting, effektiv forvaltning og lage gode og tydelege styringsstrukturar i DKS-ordninga.
Årsrapportar for Kulturtanken

Kulturtankens årsrapport 2022
Samanstilling av Kulturtankens aktivitetar og resultat i 2022, inkludert årsrekneskap og vurdering av framtidsutsikter.

Kulturtankens årsrapport 2021
Samanstilling av Kulturtankens aktivitetar og resultat i 2021, inkludert årsrekneskap og vurdering av framtidsutsikter.

Kulturtankens årsrapport 2020
Samanstilling av Kulturtankens aktivitetar og resultat i 2020, inkludert årsrekneskap og vurdering av framtidsutsikter.

Kulturtankens årsrapport 2019
Samanstilling av Kulturtankens aktivitetar og resultat i 2019, inkludert DKS-portalen, BUSK-rapporten og kvalitetsrapporten.
Riksrevisjonens
beretning
Årsrapportar for Den kulturelle skulesekken
Tildelingsbrev
Kulturtanken får mandatet sitt frå Kultur- og likestillingsdepartementet (KUD) og Kunnskapsdepartementet (KD) i årlege tildelingsbrev. Les meir om tildelingsbrevet under Mandatet vårt.
- KUDs tildelingsbrev til Kulturtanken 2023 (pdf)
- KUDs tildelingsbrev til Kulturtanken 2022 (pdf)
- KUDs tildelingsbrev til Kulturtanken 2021 (pdf)
- KUDs tildelingsbrev til Kulturtanken 2020 (pdf)
- KUDs tildelingsbrev til Kulturtanken 2019 (pdf)
Tilskotsbrev
Overskotet frå Norsk Tipping AS går mellom anna til kulturformål, under dette Den kulturelle skulesekken. Midlane til DKS blir fordelt vidare av Kulturtanken etter fordelingsnøkkel der følgjande variablar inngår: elevtal i grunnskule og vidaregåande skule, geografiske avstandar og infrastruktur. Endeleg tilskotsbrev for skuleåret 2022–2023 vart sendt ut til fylkeskommunar i juni 2022.
I 2022 vart det utarbeidd nye kriterium for direktekommunar i DKS.